My last



Jag har verkligen vant mig vid att ha kort hår. Trodde det skulle kännas jätte konstigt men känns naturligt och skönt. Idag känns det som att det är fredag, men det är det inte riktigt än. Idag jobbar jag 12-19 men måste ner lite innan och växla pengar till Paris och så måste jag köpa ett par nya hörlurar. Dem jag köpte i Bangkok höll inte riktigt så länge och J ville ha tillbaka sina så måste skaffa ett par egna nu :P

Just det, jag har köpt "Mitt val - Kvinna" som är ett kosttillskott för kvinnor som innehåller järn och folsyra. Jag får i mig för lite järn så jag tänkte jag kunde testa det här. Det är tredje dagen jag äter dem, jag undrar om jag kommer att känna någon skillnad. Någon som har testat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback