SOFIE

Idag på dagen har jag tillbringat min tid med Sofie. Vi har inte setts och umgåtts på evigheter så vi tyckte att det var dags. Först gick vi och åt lunch på Choy's garden för vi brukade alltid gå dit och luncha när vi gick i skolan. Servitören började prata vietnamesiska med Sofie efter att han frågat vart vi kom ifrån, men han fick bara en konstig blick tillbaka haha. Efter lunchen gick vi och satte oss på Rob's café och jag tog en smoothie och Sofie tog en chokladboll som jag satt och var lite sugen på men jag avstod. Sen gick vi på stan och strosade och kikade lite i butiker.

Vid 6 tiden åkte Sofie hem och jag mötte upp Kristin för en fika och sen gick vi till Indiska. Åh, de har så mycket fint. Jag ville köpa med mig allt. Synd att man inte har en sån stor plånbok. Men jag kom hem med min lampa och lite annat smått, men det får ni se senare :)


Jag avstod från chokladbollen men vill gärna foto Sofies.

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för en mysig eftermiddag :) (snygg bild förresten)

2011-10-06 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback