OKTOBER 15

God morgon.
Solen skiner och jag är super pigg. J ligger fortfarade kvar i sängen. Jag funderar på att ta en promenad in till Systembolaget nu på förmiddagen för ikväll ska vi in till Borås på avskedsfest för en kille som ska åka till Australien i 7 månader. Ska bli jätte roligt :) Jag tror jag tar mig en promenad nu. J märker nog inte att jag försvinner en stund :P

Filmen igår var jätte bra! Jag antar att boken är mycket bättre, det brukar vara så när de gör film av böcker så nu måste jag definitivt läsa boken! Och så vart vi båda sjukt sugna på att åka tillbaka till Paris eller annan del i Frankrike. Vi får se om vi kan smida några planer snart :)

Det är bara 8 grader utomhus så blir nog att inviga nya vinterjackan jag köpte på Carlings för någon vecka sen. Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback