NOVEMBER 25

God morgon!
Vill bara börja med att berätta att jag hade en så hemsk dröm i natt! Jag drömde att jag tappade tänder när jag var hos tandläkaren och jag var så arg och skrek på tandläkarna. Usch va hemskt. Då är det fantastiskt skönt att vakna och inse att allt bara var en dröm.

Jag sitter och dricker mitt morgonkaffe. Idag ska jag åka och jobba i Göteborg :) Jag börjar kl 11.30 men måste åka med tåget kl 10.03. Det är löning idag, så jag hoppas det kommer vara mycket folk hela dagen :)


Kommentarer
Postat av: k

Det betydet något speciellt när man drömmer om man tappar tänder, det har jag också gjort. Det handlar typ om att man håller på å tappa kontrollen är orolig. <3

2011-11-25 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback