LUNCH BEAT

Igår åkte jag in till Göteborg och Hanna drog med mig på något som heter Lunch Beat. Mellan klockan 12 och 13 var det en DJ som spelade och folk kom dit på lunchen och dansa! Hur roligt som helst. Snacka om att liva upp en tråkig tisdag! Blanade åldarar var det som dansade för fullt under 1 timme. Hanna's pappa var med oss en stund innan han skulle på ett kundmöte haha. Skit kul grej! Det är en gång i månaden och nästa event blir den 15:e december.

Det hölls på Magasinsgatan på ett café, Da Matteo Panetteria. Är ni i Göteborg den 15:e december, kila dit :)

Min kamera hade inge batteri så det är två stycken bilder tagna med mobilen. Två stycken tog jag från Hanna's kompis Melinda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback