Slut

Hej.
Shit vad jag är slut. Både igår och idag har det varit super mycket på jobbet. Löning och halva rea priset för medlemmar gör folk helt galna tror jag. Både igår och idag har jag jobbat stägning och har missat bussen båda dagarna. Idag missade jag den med en halv minut. Det var bara att sätta sig och vänta på att nästa buss skulle komma kl 19.50. Linn och hennes mamma kom när klockan var ca kvart i och dem hade bil så jag fick åka med dem hem, super skönt det iallafall. Nu är jag hemma och kylskåpet ekar. Finns ingenting att laga och trött som jag är fick det bli några potatisbullar som fanns i frysen men blir ingen matlåda till imorgon. Vad ska jag laga till den då, hmm.. Härlig fredag kväll.

Imorron blir det jobb 10-17, sen ska jag hem till Sofia o dricka vin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback