Tuesday

Maggi, Jocke och Korske kom och knackade på mitt fönster igår kväll vid kl 23. Jag älskar överraskningar :D Men jag var lite trött imorse och trodde att jag skulle upp till jobbet när jag vaknade, haha. Men skönt att jag kunde ligga kvar en stund till i sängen och dra mig.

Idag har jag förgyllt min dag med att umgås med min vän Magdalena som äntligen är hemma efter 5 månader i Milano. Vi har varit ut till Ikea och kikat lite och ätit köttbullar och cheesecake :) Sen var vi till Chilli och jag köpte lite grejer. En sväng till systemet och ICA för ikväll blir det grill här hemma. Ska bli jätte kul att träffas allihopa. Det var så länge sen vi alla var samlade. Alla pluggar, jobbar eller reser på olika håll så det är på sommaren men får passa på att ses, när alla är hemma :) Vädret är inte riktigt med oss men förhoppningsvis spricker det upp lite grann så vi kan lite sol på oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback