Fredrik 25 år

Igår var vi och firade min bror :) Det var verkligen jätte roligt. Middagen på Di Spagna var perfekt. Dem hade dukat upp borden som ett T och allt gick jätte snabbt och smidigt med beställningar och betalning. Stort plus för det. Tyvärr var min maträtt inte som jag hade hoppats, den var inte alls lika god som när jag åt den sist.

Efter middagen gick vi hem till Camilla och Fredrik och förfestade. Allt var jätte lyckat. Många glada och trevliga personer :) Sen styrde vi vår väg mot Bmb för andra kvällen i rad. Det var jätte mycket folk men det var roligt. Där mötte vi upp Sofia. Skönt när man känner många som är där för då gör det inget om man tappar bort varandra för då hittar man strax någon man känner :)

Tack Fredrik för en super bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback