110203

Vår Alla Hjärtans-dag började med en tripp till Hälla och sen ner på stan. Jag behövde fixa några små grejer. Så nu har jag köpt minnekort och resetandborste. Istället för lunch blev det en Brownie Sundae på Ben & Jerry's. Vi delade men det blev lite för mycket ändå, sjukt god men kanske inte att rekommendera istället för lunch :P

På kvällen sen hade vi bokat bord på Ruffino. Jag åt super god oxfilépasta med soltorkade tomter, mums :) J's lasange var inte jätte god, han ville hellre ha min :) Efter middagen blev det bio och jag fick bestämma film för en gångs skull. Jag valde Love and other drugs, har velat se den länge och den var jätte bra, det tyckte till och med J även fast han var lite skeptisk till en början.


Vår Brownie Sundae :) Två kulor glass, brownies, chokladsås och grädde

Jag tog italienskt öl, Birra Moretti

Penne Del Padrone. Oxfilé, soltorkade tomater och kronärtskockor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback