DECMEBER 6

God morgon!

Vaknade för över en timme sen av J's hemska väckarklocka. Hoppade upp ur sängen för att jag blev så rädd, och sen kunde jag inte somna om. Har tänt ljus och ska titta ifatt julkalendern om en stund. Det ligger snö på marken nu, inte så mycket som jag trodde men det är lite vitt här iallafall.

Har bokat tåg hem över jul nu. Kommer hem 22:a och åker tillbaka den 29:e. Jag kunde använda mina SJ-prio poäng för ena vägen så jag betalade bara för hemresan som var billigast. Det lönar sig att vara medlem ibland. Idag är det 50 % rabatt på alla resor till Västerås mellan 1 januari och 15 februari och den 20:e december är det 50 % rabatt till Göteborg för er som vill komma och hälsa på mig i januari :)

Och till mina kära vänner så kommer jag hem till helgen med :) Ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback