DECEMBER 29



Nu sitter jag och J på tåget hem från Västerås och har bara 30 minuter kvar på resan. Det går så mycket fortare när man har sällskap. Det har varit fruktansvärt bra dagar hemma i Västerås över julen. Jag har hunnit med mycket fast ändå inte tillräckligt. Jag önskar att jag kunde ha träffat mina vänner ännu mera. Saknar dem så mycket. Men Kristin och Jossan kommer ner och hälsar på mig snart, vilket gör mig glad och så åker jag hem igen i februari.

Det ska bli väldigt skönt att komma hem till lägenheten. Ska försöka hinna packa upp lite ikväll sen får jag ta resten imorgon kväll. Jag ska in till Göteborg och jobba imorgon, 10-19 så jag blir borta hela dagen. Jag längtar faktiskt till en dag när jag inte har något planerat. Det har varit fullt upp hela december men det lugnar sig nu i januari så då kommer jag säkert springa på väggarna igen. Men nu ser jag framemot att komma hem och sen fira nyårsafton och starta ett nytt år med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback