Update from Malaga

Tänkte ge er en liten uppdatering. Sitter på en solig balkong i Malaga och tänkte visa lite bilder från dagen.

Det är så härligt här nere. Jag skulle verkligen kunna tänka mig ett sånt här liv. Vi tänkte sola idag, men det var lite molnigt så vi bestämde oss för att shoppa istället. När vi tog bussen in till stan hade solen kommit fram och det var super härligt väder. Vi gick till gamla stan och satte oss på Pepa y Pepe och beställde in varsinn sangria och tapas. Solen sken och jag njöt av att sitta och prata med Kristin utan en webbkamera. Efteråt gick vi i lite affärer. Jag handlade en liten väska, två tröjor, ett par shorts och ett halsband. Innan vi tog bussen tillbaka satte vi oss tog en te och en kaffe.

Den här veckan går Kristin, Martin, Kenny och Stina i skolan mellan 17 och 20.30 p.g.a att det skulle komma massa klasser från Schewiz, i vanliga fall går dem mellan 9 och 13. För min del gör det nog ingen större skillnad. Just nu är jag ensam i lägenheten, ska förbereda lite tacos sen innan dem kommer tillbaka.

Imorgon ska vi ta en roadtrip till Sevilla. Jag ser verkligen fram emot det, ska bli jätte spännande :) Hörs mer imorron.



Solnedgången från balkongen igår kväll

I väntan på bussen.

Jag invigde min gula Converse som jag köpte i London i höstas.


Kommentarer
Postat av: Williamhelene

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback