Sunday

God morgon.

Det är nog inte många som är vakna och pigga just nu. Jag hade kunnat va piggare men det blev en utgång igår. Vi hamnade på å, det var trevligt men jag var lite danssugen, men man kan ju inte alltid få som man vill. Efter å så gick vi och åt kebab. Jag tog en kebab med bröd och lyckades hälla halva över mig själv och golvet. Så kan det gå när man är lite klumpig. Sen delade jag och Micka en taxi hem.

Idag kl 10 ska jag åka söder ut, dock inte så söder ut som man hade hoppats :P Den här gången håller jag mig inom Sverige gränser. Nu håller jag på att packa. Ska bara vara borta i 3 dagar men enligt yr.no ska det inte var jätte varmt så jag har lite svårt att packa för dagens soliga vårväder och en 11 gradig grå dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback