Hemma bra, borta BÄST!

Igår eftermiddag kom jag och J tillbaka från London. Vi har haft en helt underbart bra resa tillsammans. Vi ville inte åka hem, och vi var ju nära på att stanna eftersom vi nästan missa planet hem. Haha. Vi sprang som tokar genom Stansted's flygplats. Värdret var lite bättre i London än här hemma men sen är ju allt annat mycket bättre. Vi har shoppat, ätit gott, promenerat i Notting Hill och i Hyde Park. Vi tog en sväng till Camden. Underbart!

Igår fyllde J år. (Grattis) Så igårkväll gick vi ut och åt middag och sen gick vi på Wall Street, Money never sleeps. Mysigt. Filmen var faktiskt bra även om jag var så trött att jag somnade till under några minuter :P haha. Jag har alltid undrat hur man lyckas somna på biografen men är jag trött så kan jag somna under en rock-konsert.

Det kommer bilder från London. Men ikväll blir det familjemiddag med oxfilé, sen cupcakes till dessert som jag och J har bakat idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback