Apartment

Just nu sitter jag i J's lägenhet, ensam. Han stack iväg till Göteborg för att gå på Håkan Hellström konserten. Han har haft det bokat jätte länge men det här var enda helgen jag kunde komma ner annars skulle vi inte ses på en månad och det kändes lite väl länge. Men än så länge går det bra att vara själv. Ska laga lite mat och kika på Gossip girl och How i met you mother. Lägenheten är jätte fin iaf. Inte helt inredd ännu men jätte fin ändå :)

Köpte ett par skor idag. Ja, jag vet. Ännu ett par.. Men jag har letat efter ett par sånna och nu hittade jag ett par på Scorett för 400 kr och så hade jag en välkomstcheck på 100 kr så det blev bara 300 kr. Jag kunde inte motstå men nu är det slut shoppat på ett tag. Måste ju spara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback