28 juni

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt av Maggis larm. Hon gick upp och duschade och jag låg kvar i sängen och drog mig. Hon skulle börja jobba kl 11 så då åkte vi ner på stan. Jag skulle fixa lite grejer, köpa tält, byta en present och köpa lite andra små grejer. Jag gick in på jobbet och då hade Anton lunch så han ville ha sällskap så vi gick till Cornetto och käkade. Det blev pastasallad för min del. Sen åkte jag hem och då blev det jätte jätte fint väder så Linn kom över, så låg vi på tomten och solade i några timmar.

Kl 18 åkte jag ner på stan igen för att möta upp Maggi och Sofia. Vi gick en liten vända på stan innan dem stängde och sen gick vi till Spicy. Alltid trevligt även om det blev ganska kort idag. Jag var tvungen att gå vid kl 20 för att hämta J från stationen. Saknat honom!


Favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback