26 juni

Vaknade upp idag inte alls bakis. Tog "Bakis" igår innan jag somna så det är nog den som hade gjort sitt jobb. Sofia hade lämnat sin bil här igår så jag åkte med den hem till henne. Lite annorlunda och köra en annan bil men det gick ändå bra. Hemma hos Sofia blev det lite pizza sen gick vi till Ica och handlade lite mat inför kvällen. Grill med gänget. Maggi kom hem idag brun o fin, så vi får några dagar tillsammans innan jag sticker iväg på Peace&Love.

Jag, Maggi, Sofia, Jossan, Jocke och Korske hade en jätte trevlig kväll här hemma med grillning och lite rosé och öl för grabbarna. Älskar såna här kvällar. Underbart väder, underbart sällskap och bara sitta och snacka och ha det allmänt trevligt!

Imorron blir det att sola och bada. Jag och Jocke ska sticka iväg ganska tidigt till Löga och lägga oss. Sen kommer resten ramla in när dem vill eller har vaknat.




Mina fina tjejer!

Visst är den smart? Jag fick kapa av mitt försvarets lite grann, men nu passar det i mitt halsband :)


Vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback