16 juni, 2010, Stockholm

Idag åkte jag och J till Stockholm med 09.53 tåget så vi var framme vid 11 tiden. Vi började med drottninggatan och tog oss runt lite i butikerna. Blev lunch på en jätte mysig uteservering på drottninggatan. Jag åt pasta med kyckling, soltorkade tomater, pesto och parmesanost som var jätte gott.

Det blev inte så jätte mycket shopping. Köpte en tröja på rean på Weekday, 75 kr och ett randigt linne för 200 kr. En randig tröja på Monki, också på rean, 75 kr. Ett par khaki färgade shorts på H&M för 149 kr. Sista köpet blev ett par skit snygga bruna skor på Bianco för 550 kr. Så dagen blev inte jätte dyr vilket var skönt.

En underbar dag har det varit. Efter shoppingen tog vi oss till gamla stan och gick lite där sen satte vi oss och tog en öl och kollade på Spanien-Schweiz matchen. Jag var inte lika insatt på matchen som J :P Sen när vi kom tillbaka till Västerås köpte vi med oss mat hem. Jag kycklingsallad och J spicy. Snart ska vi kika på film och sen måste jag sova. Ska och jobba imorron. Hade gärna stannat hemma imorron också men måste ju början någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback