Packa

Nu är jag helt slut efter en hel dags jobb. Vi byggde om hela junioravdelningen idag, det tog nästan hela dagen så är helt slut nu. Efter jobbet åkte jag och Linus till Hemdals och åt. Kebab med bröd blev det för mig. Inte så gott som jag trodde faktiskt, har inte ätit kebab sen jag kom hem från resan.

Men nu är jag hemma och sitter och klurar vad jag ska ha med mig när jag åker till Alingsås/Göteborg i helgen. Det ska bli fint väder och vi ska gå på Liseberg på lördag :) Christian och Thomas (gamla jobbarkompisar) kom in idag på jobbet, dem skulle också till Göteborg i helgen så vi ska träffa dem på Liseberg. Skit roligt :) Sen är ju Fredrik, Camilla, Michaela och Erik där så dem ska vi också träffa. Sen vill jag hinna springa in på Monki och Weekday också när vi är i Göteborg :)

På lördag kväll sen ska vi åka ut och träffa J´s föräldrar. Är lite nervös för det. Hoppas dem gillar mig. Och sen på söndag ska vi åka till nått ställe som han vägrar säga vart det är. Det ska bli en överraskning och jag håller på att bli tokig för att han inte säger haha.


Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback