Göteborg

Har haft en jätte bra helg i Göteborg.

Det började med att jag åkte ner till Alingsås, till J i torsdags efter jobbet. Han kom och hämtade mig på stationen och så åkte vi hem och lagade mat och kollade på Bert, den sista oskulden. Sen i fredags hade vi en jätte fin dag i Göteborg med shopping och mys i kungsparken. På kvällen sen mötte jag upp Fanny och Evelina på station :D Så kul och träffa dem igen. Det var ett halv år sen sist. Sen åkte vi hem till Johan och då var det bara att börja tagga för utgång. En as rolig kväll med massor av dans och kladdkaka som fyllekäk.

Dag 2 var vi lite sega och det tog ett bra tag innan vi lyckades resa oss från soffan. Det blev lite shopping och lunch/middag på Subway. Sen blev det utgång. Inte lika taggad idag efter som vi var rätt sega men det var roligt iaf även om det inte blev lika sent. Sen somnade vi till Vänner i soffan.

På tågresan hem idag hade jag sällskap av Emelie som jag sprang på i Göteborg. Kul att man lyckas springa på varandra även när man befinner sig i en annan stad.

En jätte bra helg med fantastiska människor. Vi måste ses igen snart! Tack för en jätte bra helg :D


Mys i kungsparken i Göteborg



Tja Fanny :D

Det blev shots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback