En onsdag

Jobb från 12-19. Jobbade över en timme för vi hade så ont om personal idag. Tog bussen hem, slängde i mig lite lasange och så på med joggingskorna för att ta en promenad till Sofia. Det tog 45 min dörr till dörr. Där hemma var Maggi och Jossan med en pizza framför sig. Vi kikade på semifinalen mellan Spanien och Tyskland. Heja Spanien!! Skit bra match. Trodde faktiskt Tyskland skulle vinna, men Spanien var grymma. As snyggt mål.

Eftersom jag fick jobba över idag så fick pappa åka utan mig till farmor & farfar. Vilket var lite tråkigt. Men han kom hem med farmors köttbullar och farfars bröd, så jag var nöjd ändå :)

Jag vill ut och resa igen. London och Grekland lockar mest för tillfället. September resa!

Imorron jobbar jag heldag. Blir nog tufft. Har inte jobbat full dag sen jag kom hem från resan. 9 timmar. Men det går nog bra. Vi har en hel del att göra så tiden går nog fort. Cykla till jobbet ska jag också göra. Sen är jag ledig fredag, lördag, söndag. Det ska bli super skönt. Älskar att vara ledig på helger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback