4

Nu är det endast fyra dagar kvar tills jag åker iväg i 4 ½ månad :D Ska bli underbart!

Igår träffade jag Carro och sen när jag hade lämnat av henne var det lite konstigt att säga, nästa gång vi ses är på arlanda :D haha.

En mindre rolig grej är att min dator krasha igår :( Så jävla trist. Så är datorlös nu. Tur att jag åker iväg. Tur i oturen. Men hade några filer på den som jag inte hann spara så det är alltid tråkigt att förlora såna grejer. Pappa har nu formaterat om min hårddisk men den saknar nå program för att få internet att fungera så under tiden sitter jag med pappas bärbara dator. Jag tror att jag ska satsa på att köpa en ny dator när jag kommer hem. Om jag har några pengar kvar.

En annan super rolig sak är att jag snart ska åka och hämta Maggi :D Hon kommer hem om typ en halv timme! Ska bli så roligt att träffa henne, var en månad sen sist nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback