2010

Mitt 2010 har varit bra, men eftersom 2009 var så jädrans grymt hade 2010 mycket att leva upp till. Året började med att jag stack iväg till underbara Asien den 19 januari.


Avskedsfest innan jag åkte iväg i 4 ½ månad.


Min avskedsfest med mina bästa tjejer


Resan började i underbara Thailand. Full moon party, dykning plus att vi träffade så mycket underbara människor.


Full moon party!

Dykgänget på underbara Koh Tao

Fina Phi Phi Island. Hade det så bra på den ön.


Efter Thailand åkte vi ner till Malaysia.


På väg till Perhentian Islands med Simon och Pontus.

Jag och Carro


Dykningen var helt fantastisk på Perhentian Islands. Vi testade att dyka vid ett vrak. Bland det häftigaste jag gjort.

Perhentian Islands.

Vi besökte nationalparken Taman Negara och blev målade som dem.


Bali


Vi kom till Bali och jag träffade kärleken.

Vi åkte nästan direkt till Gili från Bali och där firade vi Fanny's 20 års dag. En väldigt rolig och speciell kväll

Gili :)


Vi gick upp på berget på Gili och tittade på solnedgången.

Vi testade på rafting :)

Många festkvällar på Bali och många härlig människor <3 Gora!

Surfning blev det en dag också :) Skit roligt!

Hann festa en kväll med Jocke o co från Västerås innan vi åkte vidare till Vietnam.


Vietnam


Vietnam <3
Halong Bay


Kambodja



Angkor Wat.

:)


Laos



Badade i en blå lagun i Laos

Vi var till några vattenfall i Laos. Väldigt vackert.


Thailand



Tillbaka i Thailand. På Koh Chang hyrde vi moppe.

Jag ramlade och gjorde mig väldigt illa.

Älskade Koh Tao i två veckor innan vi åkte hem till Sverige

Tatuering sista kvällen.

En helt underbar resa!




Linn tog studenten


Jag fyllde 20 år


Jag firade min 20 års dag med nära och kära.



Jag sprang ner för en vägg :D


Midsommar

Midsommar firades hemma hos Eriks föräldrar på landet i en ombyggd lada.





Peace & Love 2010





Sofia flyttade



Inflyttningsfest

Det blev många kvällar hos Sofia


Västkusten



Liseberg

Min kärlek!




Vi firade Korske och Martin i Korskes stuga.


Grekland med Emelie
Jag och Emelie tyckte att vi förtjänade en semester efter allt slit den här sommaren så vi tog en sista minuten-resa till Samos i Grekland och njöt av sol, bad, god mat och glass :)




Kristin bjöd på maskerad tills sin födelsedag och Jönssonligan tackar aldrig nej till fest haha.

MSE



Jossan flyttade också. Inflyttningsförfest med bästa tjejerna!


London
Jag och J åkte till London i några dagar i oktober.


Oxford Circus

Picadilly Circus

Camden

<3


Mad Men-festen
Linn, Johanna och Clara ordnade som vanligt med maskerad runt Halloween när dem alla tre fyller år. Årets tema var Mad Men.

Grabbarna var stiliga





Vi bakade pepparkakor

J tog med mig till Liseberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback