Saturday

God kväll.
Shit vilken dag det har varit. Till att börja med önskar jag att jag hade fått sovit typ 100 timmar längre än jag fick göra. Var väldigt trött imorse. På jobbet var det galet mycket folk och en gick hem för hon var dålig och jag kände att jag hade behövt åtminstone en dag till som sjukling innan jag börja jobba igen men jag klarade dagen tillslut. Är så skönt att jobbdagen äntligen är slut nu. Men det är en dag imorron också men då blir det bara 4 timmar. Sen får jag vara ledig i 3 dagar och då ska jag åker ner till J.

Ikväll ska jag göra nada. Äta ostbågar och kolla på en film. Gå och lägga mig tidigt för att förhoppningsvis vara piggare imorron.

Jag saknar dig! Jag saknar dig varje dag. Önskar du kunde vara hos oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback