101215

Här nere hos J har jag det super bra. Igår hade vi en helt fantastiskt bra dag. Vi vaknade ganska sent sen åkte vi ut till Töllsjö till J's föräldrar där han hade en liten överraskning åt mig. Han sa bara att jag skulle klä mig varmt. Det visade sig att han vi skulle ut och åka snöskoter :) Jag har aldrig åkt det men jag har alltid velat åka. Så vi hoppade på och gav oss ut i snön. Tog med oss lite varm choklad och lussebullar utan saffran. Varken jag eller J's mamma gillar saffran så hon brukar baka utan saffran och det passade mig perfekt :) Sen fick även jag testköra snöskotern. As roligt hihi. Efter middagen sen bakade vi lite julgodis och jag fick testa att göra struvor (?). Haha jag har aldrig hört talas om det. Har ni? Det var gott iaf. Sen spelade vi ett spel som J's föräldrar fick av mig i julklapp, Vagabond.

När vi skulle åka hem till lägenheten sen kom det en älg utspringandes framför bilen. Det var så vi hann sakta in men lite läskigt ändå. Har aldrig sett en älg i det vilda på så nära håll. Efter en stunds åkande till kom det ut tre stycken stora älgar från skogen precis brevid bilen. Sjukt att se fyra älgar på en kväll.

Ikväll blir det Liseberg :) imorron åker jag tillbaka hem till Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback