Huvudstaden med Maggi

Idag har vi varit i Stockholm hela dagen. Vi åkte kl 9.00 imorse för att komma tills butikerna öppnade. Vi mötte upp Maggis pappa för lite frukost sen började shoppingen :) Det blev en bra dag med shopping. Jag sprang på Lisa som jag inte har träffat på evigheter. Hade ingen aning om att hon bodde och jobbade i Stockholm. Sen var vi in till Mathilda på Mango som jag träffade på Bali, hon har precis flyttat upp till Stockholm från Finnspång. Sjukt roligt o träffa henne en stund :)

Efter lite shopping blev det lunch på biblioteksgatan. Lasange för både mig och Maggi. Riktigt mysig dag. Med hem följde ett par nya skinn skor från Nilson, en kavaj från H&M Trend, en t-shirt från Monki, ett par leggings från Bikbok, en skjorta från Gina Tricot och ett halsband från H&M.



Lunch på biblioteksgatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback