long time

Det var ett tag sen nu. Jag har inte haft orken att skriva nått här.

Onsdags var det jobb hela dagen, sen blev det en liten impuls utgång på kvällen med Magdalena och Michaela. Men först Idol och sen Tabazco innan vi tog oss mot Pluto. Det var helt okej, inte så mycket folk som var ute. Hade trott att det skulle vara mer eftersom det var onsdag efter löning men folk jobbar väl. Jag och Michaela slutade iaf på efterfest hemma hos en av mina jobbarkompisar.


Grabbarna kröp ihop i sängen


Torsdag var det jobb som gällde, men jag hade lång sovmorron eftersom jag böjade kl 16. Vi hade lång-öppet på stan så alla gallerior stängde kl 21. Det var grymt med folk och riktigt roligt att jobba :)



Igår fredag lunchade jag med Emila och Bäver. Känns så konstigt att inte ses i skolan längre. Vi käkade på bredbar och satt kvar och pratade i ca 3 timmar. Sen bestämde vi oss för att köpa lite glass där och vi fick extra mycket glass :) tre kulor för priset av en. Gottis!


Choklad, annanas och jordgubb


Sen åkte jag hem duschade och åkte hem till Maggi. Jossan kom dit och vi tog några glas vin innan vi gick ut. Jag drack faktiskt bara två glas vin eftersom jag skulle jobba idag. Sen drog vi ner till Pluto.


Hittade en vimmelbild från igår.


Idag har det varit så sjukt roligt att jobba. Lite jobbigt att ta sig upp men det var det värt. Vi hade super mycket kunder i butiken och alla har varit glada och trevliga :) Fan va jag uppskattar mitt jobb! Ett väldigt stort plus är att vi krossade budget :) Vi gjorde 150 % av budgeten. Ikväll blir det nog en hemma/mys kväll för min del, jag är så trött just nu. Pappa är iväg och köper Spicy till mig, han är guld! Nu ska jag ta mig mot sängen och kika tv och massa serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback