Girlfriends



Är hemma efter en väldigt låång dag på jobbet. Jag började kl 9 och dagen kändes som den var tre dagar lång. Det fanns inte speciellt mycket att göra och inte så mycket kunder. Tråkigt att jobba när det inte händer något. Imorron har jag inget jobb planerat med det är personalfest på kvällen :) Skrapan firar 20 år, så det blir middag. Ska bli jätte roligt att umgås med alla utanför jobbet och se alla i någon annan färg än orange.

Emelie bokade resa till London nu. Så vi blir fler från jobbet som åker iväg den 6 nov :) Kommer bli super roligt. Bra att jag får en tjej med mig också, så jag slipper stå ut med grabbarna ensam.

Snart är det Greys Anatomy så ska kika på det. Jag är jätte sötsugen, men ska försöka hålla mig borta från sötsaker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback