Fall



Åh vad jag älskar hösten. Speciellt dagar som idag när solen skiner. Jag hatar visserligen regnet och kylan men få saker slår ju en solig höst-dag. Om det är fint väder imorron måste jag ut och fota.

Idag var jag och pappa iaf till körskolan och bokade min intensivkurs. Första lektionen startar på fredag nästa vecka, jag är redan nervös :P Sen körde jag hela vägen till Stockholm. Jag tycker att det gick jätte bra. Men vi får se hur det går. Men målet är iaf körkort detta år.

Besöket hos farmor & farfar var trevligt. Mycket mat som vanligt. Pannkaka, fika, Stek och potatis och sen en till fika. Proppmätt! Ett par vantar som farmor har stickat fick iaf följa med mig hem och en av farmors gamla kavajer :) Plockade precis bort axelvaddarna från den så nu ser den bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback