Collector

Alla dem som känner mig vet att jag har ett ganska stort arkiv med bilder, eller ett väldigt stort arkiv. Har iaf precis suttit och kollat igenom lite gamla bilder på bilddagboken.se. Det roliga där är att man har skrivit en liten bildkommentar till nästan alla bilder. Det är sånt som man inte kommer ihåg idag.

Shit jag kollade precis hur stor plats alla mina bilder tar på hårddisken där jag har allt sparat. Ni kan aldrig gissa? 56 700 bilder och 73 GB. What?

Några bilder från arkivet.



bild: Skolavslutning 2006, sista dagen med högstadieklassen

bild: Midsommar 2006

bild: Peace&Love 2007, Camp Asia haha, nästan iaf

bild: Alanya 2007, En av dem bästa resorna.

bild: Thailand 2008, Koh Samui

bild: Peace&Love 2008, Camp Rulla Ärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback