Ännu en måndag

Har varit ganska duktig idag iaf. Jag cyklade ut en sväng och delade ut som sista tack-korten som var här i närheten. Jag vet att jag är jätte seg haha. Det är ju för tusan oktober nu :P Sen svängde jag förbi Kristin en stund. Även om man inte gör speciellt mycket är det så mycket skönare att komma hemifrån och umgås med nån. Man blir så lat av att bara sitta hemma och dega.

Sen nu på kvälls kvisten har jag kört Zumba Fitness. Miriam tipsade om det. Det var faktiskt skoj och man blev svettig av att röra på sig sådär. Ska nog köra på det några dagar i veckan, tar bara 20 min. Sen blev det lite sit-ups efteråt så nu känner jag mig duktig.

Sitter här nu och försöker skapa en budget men alla mina pengar bara springer iväg. Vet inte ens vad man lägger pengarna på, typ mat och fika, buss osv. Riktigt tråkiga utgifter. Nu ska jag börja spara ordentligt, eller försöka iaf. Fast det kommer nog inte gå så bra med tanke på att Halloween närmar sig om 2-3 veckor plus en London-resa.

Imorron ska jag boka en intensivkurs på körskolan. Nu vill jag ha det där körkortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback