17 nov

Usch vilken dålig dag det har varit idag. Vaknade runt 9 med huvudvärk, så jag låg kvar i sängen till halv 12. 13.20 så började min körlektion så tog mig ner på stan i regnet. Första halvan av lektionen gick jätte bra, den andra halvan gick mindre bra. Sen är det så grått och tråkigt ute och det gjorde att mitt humör sjönk ännu mer. Sen tog jag bussen hem och gick hem i regent.. blä på det här vädret. En dag som denna är man glad att om 2 månader åker man till värmen, och man slipper bli deppig för att det blir mörkt vid kl 3.

Nu måste jag plugga teori, och jag min huvudvärk har fortfarande inte gått över.. It sucks att teori provet närmar sig och jag har läst ca 50 sidor i boken. Min plugg motivation försvann på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback