Fredag, Lördag, Söndag & Sjuk

sitter här i min säng med feber och kollar på tv. skönt att få sova i sin egen säng inatt, med två täcken ^^ love it. vill inte va sjuk men vill gärna slippa skolan imorron, vi får se hur febern är imorron.

fredagen var rolig, väldig lång kväll. träffade mycket trevligt folk. somnade lite försent så fick bara 1 ½ timmes sömn innan jag var tvungen att gå upp och gå till jobbet. men var riktigt pigg ändå. gick super bra att jobba. det var igår ikväll som tröttheten kom ifatt mig. vi skulle ha pyjamasparty hos kristins b-friend, han var inte hemma. blev mys med godis innan maggi somnade kl 22 och jag kl 23 haha. inte så roligt sällskap :P

idag vaknade jag på den lilla soffan hos park och hade feber och nackspärr och ont i alla min leder. jag låg med fötterna utanför soffan och hade grymt ont i nacken. usch, kunde inte ha känt sig värre. vaknade kl 7 av mig själv och sen kvart i 11 gick jag iväg till jobbet.

nu ska jag sova,   godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback