Ung företagsamhet

igår var det UF-mässa här i Västerås. Ung Företagsamhet. Att driva UF-företag ingår i mitt program som jag läser och förra året drev jag ett UF-företag och i år var det tvåornas tur och en del treor som gjorde det som projektarbete. Dem var hur duktiga som helst. Vår skola tog hem hela 13 priser sammanlagt.









Den här glasskopan som gör cylinderfromad glass fick jag med mig hem från mässan. den säljs även på Nordik i Västerås. Ice Cream Design UF kammade hem hela 3 priser. 2:a pris i Bästa Webbplats, 2:a pris i Bästa Vara och 2:a pris i Bästa UF-företag.
www.icecreamdesign.se



Och ett jätte Grattis till Release UF som gör ett gratis magasin för ungdomar som heter Grape, dem vann 1:a pris i Bästa UF-företag och 1:a pris i Bästa Vara. Nationella Mässan i Sthlm blir nästa för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback