the day

jahapp, då var det söndag igen och ny vecka imorron. på min anslagstavla hänger 100 dagars kalendern uppe och nedräkningen har börjat. 97 dagar kvar...

den här dagen skulle jag helst vilja stryka. en helt onödig dag där jag känner mig riktigt less på allt. det blir aldrig som man har tänkt sig. och när man väl har bestämt sig, då går det åt en helt annan riktning.

gårdagen var väl bra. bakis hela dagen, sen middag med familjen, det är trevligt att ha fredrik hemma ett tag. sen lite förfest och så drog vi till Hemmafesten på Geccobar som Malin, Lisa och Hanna ordnade. det var mycket folk och trevligt. musiken kan diskuteras. mest electro och jag förstår mig inte riktigt på den musiken :P jag och micka åkte hem vid halv 2, vi var så trötta och ville helst bara gå och lägga oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback