hejhejhej vår

onsdag idag och halva veckan har gått. på fredag kommer både linn & fredrik hem och stannar en vecka båda två, jippii :) ska bli jätte roligt. det var inte jätte länge sen jag träffade någon av dem, men mer än 3 veckor iaf, det känns ganska länge sen.

min förkylning vill inte ge sig. vaknade upp imorse men en grym huvudvärk och jätte ont i halsen. pallarade mig upp till skolan iaf och har nu suttit och lyssnat på vår lärare prata om religoner i snart två timmar. han är egentligen den bästa läraren vi har men just nu skulle jag bara vilja att han höll tyst. sitta ner och lyssna i två timmar är verkligen ingen höjdare.
efter den här lektionen slutar vi iaf. skönt när det är så härligt väder ute :) jag gick med solbrillorna på idag på väg till bussen. härligt att våren börjar komma, det var dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback