dagen i ord

dagen har jag spenderat i skolan. har försökt plugga men har haft lite svårt att koncentrera mig och jag får väl skylla mig själv imorron när jag inte kan provet som jag ska skriva. hade iaf en trevlig lunch med sofie. det var äcklig mat i skolan så jag fick tillslut med mig henne till bredbar, min favvo :) är typ stammis där :P

sen blev det en liten kort vända på stan och fika med k, j och m. och därefter hem till linn för en pluggkväll. jag har fått lite gjort nu men har fortfarande en hel del kvar att göra. men förshoppningsvis går det bra imorron.     wish me luck

Kommentarer
Postat av: elin

fin fin blogg :)

och va gärna med i min outfit tävling :D

Postat av: elin

fin fin blogg :)

och va gärna med i min outfit tävling :D

2009-03-28 @ 22:49:45
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback