Lördag & Söndag



Lördagen var långsam, jag låg i sängen större del av dagen och segade. sen på kvällen blev det mys med Linn & Miriam. Kikade på film och åt lite snacks.

Idag har jag varit riktigt effektiv. Vaknade kl 7 när Linn skulle gå upp sen kunde jag inte somna om så jag låg och kika på tv ett tag. Vid kl 10 åkte jag och pappa till Ikea och köpte galgar. Tog en sväng förbi affären och handlade lite studentmat till på fredag. Sen har jag rensat min garderob, åt lunch med familjen sen gick jag och Miriam en promenad ner till Önstaskolan och röstade i EU-valet. första gången jag fick rösta sen jag fyllde 18 år. sen tvingade jag med mig Linn O för att sola med mig :) som sagt effektiv dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback