Imorgon gäller det!


Shit jag kan inte fatta att det redan är torsdag
. idag är dagen som vi har pratat om så länge. Dagen vi ska klä vår fina vagn. tänk att imorron tar jag studenten. det är helt ofattbart, vart tog tiden vägen?

jag sitter och uppdaterar väderprognosen hela tiden men det förändras inte, ca 12 grader och regn hela dagen :( men men sånt är livet. tyvärr kan man inte styra vädret.
kl 12 ska klassen mötas upp och åka hem till Camilla. Vi ska ut i skogen och hugga björk så det blir nog gummistövlar på. sen ska vi smycka vår vagn och skriva på våra lakan. En liten skämt grej om skolans slogan. John Bauer, Upptäck Uppnå. haha ni får se senare vad det kommer stå ;P

jag känner mig lite stressad. det känns som jag har så mycket kvar att fixa men det har jag inte. allting är klart. pappa springer runt här hemma och fixar och fixar. Förhoppningsvis kommer alla imorron som jag har bjudit :) ca 60 personer hoppas jag dyker upp. hehe, jag har alltid velat ha en stor studentmottagning.    :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback