Saturday

Jag kom hem från jobbet helt död runt kl 17 och efter en timme sådär kom Sofia & Magdalena och plinga på dörren. Jag sa att jag ville powernapa i 5 min och att dem skulle väcka mig. 1 ½ timme senare väcker dem mig och då har jag 4 missade samtal på mobilen och jag har inte hört det alls :P haha. Jocke kom förbi hemma hos mig. Det blev några glas vin på min altan och såklart popcorn :) lite tequila rose och några fishermans shottar och så melon och körsbär från trädet på tomten. Fredric kom och joinade oss med. det blev en tidig kväll, var helt slut. så kvällen slutade med att vi gjorde korv med potatissallad och kollade på sex and the city i min säng innan vi somnade. grymt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback