Lazy day


bild:
knightcat

Idag har jag en ledig dag från jobbet. Sitter och kollar på Notting Hill i sängen och drömmer mig bort mot London igen :) Igår var jag in på studera.nu för att kika antagningsbeskedet. 3 reserv på programmet jag helst vill komma in på och så blev jag 15 reserv i Halmstad och antagen till Kalmar. Jag har alltid sagt att jag ska ta minst 1 år innan jag börjar plugga men nu när man har det framför sig. Ska man börja plugga redan i höst?

Då blir det inget Thailand och ingen frihet på yttligare 3 år. Jag väntar nog till nästa år att börja plugga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

att plugga är underbart, det är faktiskt riktigt skoj och det går även att ta pauser från plugget. vilket gör det enkelt om man blir alltför seg. thailand finns kvar. ge studierna en chans

2009-07-14 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback