home sweet home



fan vad jag uppskattar tiden när jag är hemma nu när jag jobbar varje dag. idag gick tiden väldigt snabbt. lunchade med kristin på vivaldi :) tog igen lite förlorad tid, har inte pratat med henne på väldigt länge.

efter lunchen kom vår chef in på jobbet. han har semester men vill checka upp lite med oss, vilket jag tycker var super skönt. han är alltid så lugn och fick min stress att försvinna lite. har inte alls hunnit med allt som ska hinnas med, men o andra sidan har jag 6 avdelningar som jag ska fixa rean på. just nu är det ingen ordinarie som jobbar, vi får klara oss själva och dem lämnade oss den värsta veckan av alla. rea rea rea. nya varor. ombygnader osv. galet, tur att det inte är så mycket kunder så vi hinner med lite grann.

magdalena och sofia tittade in en stund också :) maggi lämnar ju oss imorron och åker till juggo i en månad :( glad för hennes skull för jag vet hur mycket hon har längtat men blir lite tomt. bye sugar!

nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv,   ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback