Friday


Bild: hårbandet från London som kanske förgyller min panna ikväll

idag var den enda dagen på ca 2 veckor som jag skulle ha haft sovmorron. började kl 15 (lyxtid) men såklart fick man inte sova ut, utan jag blev väckt halv 6 imorse och lyckades bara somna om en halvtimme runt kl 10. vilken härlig sovmorron :P aja sånt är livet. får försöka sova ut på söndag när vi öppnar sent.

imorron, lördag börjar jag kl 9 men det ska inte hindra mig från att ha lite trevligt ikväll :) blir hemmafest. ska bli super kul att träffa alla som man inte har sett på flera veckor nu. maggan är på väg över. så vi ska fixa oss lite sen blir det några drinkar ut på altanen innan vi ska bika iväg :)


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Godmorgon! Hoppar in hos dig och önskar en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback