tisdag del 2

gud va skönt att den här dagen är över. har varit nervös över provet och så. men nu känns allt bättre. jag somnade runt 5 idag på eftermiddagen och sen vaknade jag tjugo i 8 av att pappa väckte mig och frågade om jag skulle hoppa över dansen. och nej det skulle jag inte så jag flög upp ur sängen och bytte om. hann gjorde jag iaf.

sen nu på kvällskvisten har jag pratat med bror min som befinner sig i dublin. vi pratade över skype. tycker det är häftigt det där att kunna prata över datorn, helt gratis :) sen har jag också pratat med linus, som förra veckan var i hässlöholm men nu är i umeå. han far runt som tusan nu. på torsdag skulle han vidare till sundsvall.

hoppas vädret är bättre imorron än idag. har verkligen varit skit idag. vill verkligen åka utomlands nu!
nu måste jag sova, ska upp tidigt till tandläkaren.    godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback