tisdag

yes, jag fick stanna hemma från praktiken idag. pappa skulle inte vara där för han hade möte i sthlm och jag ville inte vara ensam hem kärringen på hans jobb som ger mig alla hennes skit uppgifter. så då fick jag vara hemma :)

igår kväll var jätte trevlig och mysig. tack alla för att ni kom och stöddade oss. <3

nu har jag kommit hem från dansen och tryckt i mig ett äpple. ska strax in i duschen. sen måste jag koka pasta till matlådan imorron.

fick ett jätte gulligt sms idag som verkligen piggade upp mig! ibland uppskattar man dem där små hälsningarna :)

imorron efter praktiken ska jag hem till sofie (som jag inte har träffat på föör länge)    yeey :)

nej nu måste jag duscha,    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback