nagelmodell

tvi fick jag när jag trodde att jag skulle ha hela eftermiddagen i lugn och ro. nagelförlägningen tog mycket längre tid än jag hade trott. klockan 10 började kristin med ena handen. 2 ½ timme fick hon sitta med handen. sen fick jag en liten rast och sen började sanna på min andra hand i 2 ½ timme. totalt var jag nog där i 6 timmar. det var deras examens prov så nu är dom utbildade till nagelteraupet.

men man blir ganska rastlös att sitta som nagelmodell kan jag säga :P

sen åkte vi hem till kristin. jag, maggi och jossan. köpte med oss ben&jerry (s) på vägen och moffade i oss i sängen hemma hos k. half baked och strawberry cheesecake :)

ikväll ska jag försöka somna tidigt, är så trött. imorron är det möte med silk. hoppas det går bra. mer om det sen,    ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback