godmorgon

jag förstår inte hur dem kan sova så länge. på senaste tiden har jag inte kunnat sova mer än 7 timmar och då är det verkligen max. men här, här sover dem hur länge som helst. så jag sitter vid datorn och dem sover. 

igår kväll var trevligt men det var ovanligt lite folk ute. vi var på viktoria och dem sa att dem hade haft fullt med folk hela helgen så folk var väl trötta på att dricka. men vi hade trevligt ändå. hittade en ny favorit drink. den var såå god. ulla hette den :P dooley's, kahlua, vodka, chokladsås och mjölk. mums! ikväll ska vi till viktoria igen för dem hade nån retrobar där och då skulle dem spela massa gamla låtar och drinkarna skulle bara kosta 59kr. count me in ;P

idag ska vi sola, handla mat, och sen kanske hinna med en till liten sväng ner på stan. känns konstigt att jag åker hem imorron. det har gått så fort. tiden går väl fort när man har roligt. sen är det bara hem och packa upp och packa om för på fredag blir det dublin. 

Kommentarer
Postat av: TÄVLING HOS MIG! Elins blogg - foto & vardag

du är med :D lycak till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback