dansen

nu har jag kommit hem från dansen, duschat, ätit en apelsin och nu sitter jag i sängen med en kopp te. tänkte att jag skulle kika på det nya avsnittet av the city men det har inte kommit upp än. skumt.

dansen gick iaf bra. idag var jag inte lika trött som jag brukar vara. jag tycker att det känns segt att träna så sent på kvällen man hinner vakna upp under dansen sen när det är slut och det är dags att lägga sig är man fortfarande uppe i varv. menmen, det är bara att stå ut.

jag hörde lite rykten idag om att biljetterna till 100 dagars festen är slut. synd bara för dem som inte hann köpa. jag är så jäkla glad att jag hann göra det. skulle verkligen ha varit surt att inte få gå på den festen.



Kommentarer
Postat av: Mikaela Olguin

sv: kan säga att landet ligger nära turkiet och bulgarien :)



men om du vill veta kan du ju följa bloggen till 19 juni ;) hoho



ps. blev sugen på te när ajg såg bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback