Thursday

Torsdagen i ord. Jag började 9.45 imorse och fick kämpa med att få ner rutan på bilen så att jag kunde parkera. Satt på högsta värmen i bilen i hopp om att rutan kanske skulle tina lite på vägen ner till stan. Fick till slut ner den. Stog i kassan nästan hela dagen. Det är jätte roligt i juletider. Från och med igår jobbar jag varje dag nu fram till den 4 januari, förutom jul och nyår då.

Efter jobbet idag gick jag och mötte Camilla på Spicy. Vi köpte med mat och sen åkte vi hem hit och åt. Efter maten satt vi igång med att göra julgodiset. Tradition. Är helt slut nu. Trött i rygg och axlar och ögonen känns rätt tunga. Jag borde duscha men tror inte jag orkar göra det nu, men det är värre att göra det imorron :/ Dilemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback