Juletider



Granen klädde jag och pappa igår kväll efter att jag kom hem från jobbet och min julfika med Emelie. Jag vaknade för en liten stund sen, skönt att få sova tills man vaknar av sig själv. Jag var riktigt trött igår kväll. Sista timmen på jobbet var inte speciellt rolig för jag var helt slut. Men nu kan man sluta säga "Jag täcker över priset så finns det presentkartonger där nere på sidan" "Öppet köp till 10 januari". Nu kommer det att bli mer rea-varor och returer. Bara att ladda om dem här två dagarna som vi har ledigt nu.

Kl 11 ska vi sätta oss i bilen och åka iväg till farmor & farfar i Stockholm. Mina julklappar till dem blev såklart köpta på Stadium. Tråkigt men sant. Hade ingen ork eller tid för att springa runt på stan. Det blev bara 5 klappar i år. 1 till pappa, 2 till Camilla och 2 till farmor & farfar.

Nej nu ska jag börja byta om och äta en macka med julskinka.    God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback